Motorowery elektryczne Surron i motocykle pracują w Lasach Państwowych i Parkach Narodowych!

Motorowery elektryczne Surron dla profesjonalistów. Poznaj zalety Surronów potwierdzone w testach użytkowych w Kampinoskim Parku Narodowym oraz w Tatrzańskim Parku Narodowym!

Tak wielka duma nas rozpiera, że musimy zacząć od wniosku końcowego: Testy pojazdów elektrycznych marki Surron, przeprowadzone przez profesjonalistów w Kampinoskim Parku Narodowym potwierdziły: Motorowery i motocykle Surron „bardzo dobrze spisywały się w „leśnych” warunkach i z całą pewnością byłyby przydatne do realizacji zadań Kampinoskiego PN”. 

Grupa profesjonalistów – tych, dla których pojazd jest narzędziem pracy – to środowisko szczególnie wymagające. A wymagające jeszcze bardziej, gdy elektryczny jednoślad ma dowieść swoich zdolności terenowych w bezpośredniej bliskości środowiska naturalnego, na którego dobrostanie szczególnie im zależy. Jako wiodący importer elektrycznych motocykli, motorowerów i skuterów w Polsce mamy zatem powód do zadowolenia i uzasadnienie dla wstępu o rozpierającej nas dumie.

Motocykl elektryczny czy spalinowy?

Serdecznie zapraszamy do poznania większej dawki wniosków z testów pracowników Kampinoskiego Parku Narodowego. Są one interesujące i cenne, ponieważ zostały zebrane w wyjątkowych warunkach parku narodowego i przez osoby szczególnie wyczulone na ochronę środowiska. My sprowadzamy wnioski zazwyczaj do oczywistych argumentów ekonomicznych i ekologicznych o wyższości elektryków nad hałaśliwymi pojazdami spalinowymi, które smrodzą, a swoim hałasem płoszą leśną zwierzynę i zagłuszają śpiew skowronka na łące. Profesjonaliści traktują zagadnienie profesjonalnie – wielowątkowo.

Elektryczne motorowery crossowe Surron i motocykl Surron Storm Bee na straży przyrody!

Funkcjonariusze Straży Parku (Kampinoskiego Parku Narodowego) przez siedem dni testowali motorowery crossowe Surron (w wersjach Light Bee L1e oraz Light Bee X) oraz motocykl Surron Storm Bee. Celem przeprowadzenia testów była ocena przydatności i możliwości wykorzystania tych pojazdów w realizacji zadań. Elektryczne jednoślady były wykorzystywane podczas wykonywania codziennych zadań w terenie. Strażnicy jeździli nimi zarówno po szlakach, drogach nieutwardzonych i gruntowych jak też „na przełaj” po łąkach, piaskach, grzęzawiskach czy przez las.

Motorowery elektryczne opinie

Znane zalety Surronów potwierdzone! W potestowej ocenie znalazły się elementy, które należy traktować jako oczywiste oczywistości. „Proste w obsłudze motorowery Surron wykazały bardzo wysokie zdolności pokonywania przeszkód terenowych. (…) Doskonale radzą sobie w warunkach Kampinoskiego Parku Narodowego. Bez problemu pokonują strome, piaszczyste wzniesienia, korzenie i powalone pnie drzew. Bardzo łatwo manewruje się nimi nawet wśród gęsto rosnących drzew” – czytamy w raporcie.

Zasięg motorowerów elektrycznych

Jaki zasięg mają motorowery elektryczne Surron? Realny zasięg w zróżnicowanym terenie, jaki funkcjonariusze Straży Parku uzyskiwali podczas służby, to – przy zachowaniu prędkości patrolowej, czyli 15-20 km/h – około 60 km. Prędkości maksymalne motorowerów i motocykla oraz czas ładowania baterii były – jak czytamy – zgodne z deklarowanymi. Odnotowujemy ten fakt, ponieważ mamy różne doświadczenia z testów elektrycznych samochodów.

Profesjonaliści pozytywnie ocenili także niskie koszty eksploatacji/ładowania Surronów oraz możliwość ich indywidualnej konfiguracji ze względu na dostępność części i akcesoriów. 

Motorowery elektryczne cross – neutralne dla środowiskowa!

Głośno cieszymy się z odnotowanego w raporcie bardzo życzliwego przyjęcia elektrycznych jednośladów przez turystów. Funkcjonariusze Straży Parku najlepiej bowiem wiedzą, jak problematyczny jest wjazd służbowym pojazdem na zatłoczony pieszy szlak turystyczny. A pojazdy Surron cieszą turystów tak bezemisyjnością, jak i bezdźwięcznością. Opinii przedstawicieli leśnej fauny nie udało nam się zebrać, ale jesteśmy przekonani, że i sarenki, i wiewiórki są ukontentowane. 

Niemal absolutna bezgłośność elektrycznych jednośladów to dla kochających zwierzęta zaleta szczególna. Piszemy „niemal”, bo przecież wiemy, że aby usłyszeć pracę silników w motorowerach trzeba mieć słuch jak zając. Słyszalnym wyjątkiem jest nieznaczny (cichszy niż świstakowy) świst generowany przez silnik motocykla Surron Storm Bee, no ale przecież to „storm”, który ma aż 22,5 kW mocy.

Zdecydowana przydatność i pozytywny wizerunek

W podsumowaniu Grzegorz Kondracki, zastępca komendanta Straży Parku ocenił, że elektryczne jednoślady terenowe z całą pewnością byłyby przydatne do realizacji zadań Kampinoskiego Parku Narodowego. Między innymi dzięki takim atutom, jakimi są cicha praca, szybkość oraz zdolności terenowe „dotrą wszędzie tam, gdzie nie dojedzie samochód, zaś wyprawa piesza lub rowerowa byłaby zbyt czasochłonna i męcząca”.

Raport z testów jednoznacznie wskazuje możliwości wykorzystania elektrycznych jednośladów. Te są oczywiście bardzo szerokie i wielorakie. Autorzy raportu wymieniają służbę patrolową, turystykę, poszukiwanie osób, rozpoznanie ppoż, ciche i dyskretne monitorowanie przyrody, zdarzeń oraz miejsc. 

Motocykl elektryczny – Czy warto?

I wniosek, który nas szczególnie raduje, dlatego pozwalamy sobie go powtórzyć. „Pojazdy elektryczne spotkały się z bardzo życzliwym przyjęciem zarówno wśród załogi Kampinoskiego PN jak i odwiedzających Park turystów. Doskonale wpisują się bowiem w realizację zadań związanych z ochroną przyrody i budują pozytywny wizerunek Parku. Podobną opinię wyrażali pracownicy Tatrzańskiego Parku Narodowego.”

Każdy kto zakosztował jazdy motorowerem elektrycznym rekreacyjnie oraz każdy kto lubi wyższy poziom adrenaliny i wybrał się elektrycznym crossem w teren, szybko zostaje fanem i ambasadorem bezemisyjnego napędu. Z potestowego raportu wnioskujemy, że profesjonaliści dołączyli do grona ambasadorów elektrycznych crossowych motorowerów i motocykli.

Motorowery elektryczne – Nowe możliwości i perspektywy z marką Surron!

Kolejne grupy leśników i strażników w Parkach narodowych testują Surrony! Zainteresowanie Surronami ze strony pracowników Nadleśnictw i Parków narodowych wciąż rośnie. Redagując ten tekst jesteśmy po wizycie w Wielkopolskim Parku Narodowym i właśnie rozładowujemy nasze pojazdy przed siedzibą Babiogórskiego Parku Narodowego. Bardzo się cieszymy z tego, że dokładamy swoją małą cegiełkę do tego by nasze lasy były czystsze, pozbawione spalin i poruszanie się po nich – w 100% przyjazne dla natury.

Ty też przekonaj się jak ekologiczna jest jazda Surronem!   

 

Polub nas na Facebooku!

Skontaktuj się z nami

    Zostań naszym Dealerem.
    Napisz do nas.