Surron Light Bee L1e Surron Light Bee L1e
Surron

Surron Light Bee L1e

Ekscytujący, elektryczny cross z homologacją drogową

45 km/h

VMAX

3-4 h

Czas ładowania

60km

Zasięg

58 kg

Masa własna

L1e

Typ homologacji

Niepowtarzalna zabawa w terenie i świetna mobilność na drodze

Niepowtarzalna zabawa w terenie i świetna mobilność na drodze

Surron Light Bee doskonale sprawuje się w terenie dzięki idealnie zestrojonemu zawieszeniu, niewielkiej masie, łatwości prowadzenia i mocnemu silnikowi. Gdy nadchodzi moment, kiedy ten elektryczny cross musi opuścić bezdroża i wjechać na asfalt może zaskoczyć to, jak pewnie się prowadzi. Bez względu na to, czy jedziesz na nim poszaleć w teren, czy podjeżdzasz na chwilę do sklepu - dynamika i łatwość prowadzenia Surrona Light Bee L1e sprawiają, że nie masz ochoty z niego schodzić! Oczywiście cross elektryczny najlepiej czuje się poza utartym szlakiem, jednak nawet w miejskiej dżungli doskonale się odnajduje!
Surron Light Bee L1e - cross elektryczny zwinny jak jaszczurka i ostry jak brzytwa ;)

Surron Light Bee L1e - cross elektryczny zwinny jak jaszczurka i ostry jak brzytwa 😉

Silnik Surron Light Bee L1e dostarcza dużo mocy, którą elektryczny motocykl terenowy pożytkuje na pokonywanie kolejnych przeszkód, dostarczając kierowcy ogromu doznań i adrenaliny. Cross elektryczny jest również świetnym towarzyszem dla tych, którym nie straszne są skoki czy wheelie. Po wjechaniu na drogi, dynamiczny silnik pozwala na sprawne poruszanie się. Pomimo, że Light Bee L1e został zaprojektowany z myślą o pokonywaniu kilometrów "na przełaj", to poruszanie się nim po asfalcie jest zaskakująco przyjemnym doświadczeniem. Mocy jest wystarczająco dużo, żeby szybko przedzierać się przez gąszcz samochodów, dzięki czemu w przerwach od szaleństw po bezdrożach ten elektryczny cross dobrze spisuje się podczas poruszania się po mieście.
Elektryczny motocykl na leśnych bezdorożach i w miejskiej dżungli

Elektryczny motocykl na leśnych bezdorożach i w miejskiej dżungli

Montowane w Surronie Light Bee L1e zawieszenie Intersect T nie bez powodu jest dumą firmy Surron. W dużej mierze dzięki niemu elektryczny cross tak dobrze radzi sobie nawet w ciężkich, terenowych warunkach, jednocześnie pozwalając kierowcy na zachowanie pełni kontroli nad sytuacją. Tak wyczynowe zawieszenie nie gorzej spisuje się również na drogach publicznych. Elektryczny cross, jak sama nazwa wskazuje, został zaprojektowany z myślą o wyzwaniach jakie czekają na niego na bezdrożach. Nie jest więc zaskoczeniem, że jego zawieszenie świetnie spisuje się po wjechaniu na drogi publiczne. Motocykl w zakrętach prowadzi się pewnie i nie traci nic ze swojej charakterystycznej zwinności. A to, że zawieszenie Intersect T jest zestrojone pod jazdę terenową ma ogromną zaletę - żadne koleiny ani garby nie są mu straszne.
Surron Light Bee L1e - ekologiczny cross poza naturalnym habitatem

Surron Light Bee L1e - ekologiczny cross poza naturalnym habitatem

Homologacja drogowa sprawia, że Surron Light Bee może wyjechać ze swojego naturalnego środowiska i udać się na wędrówkę po asfaltowych równinach dróg publicznych. Cechy, które sprawiają, że elektryczny cross doskonale radzi sobie w terenie, pomagają mu w sprawnym poruszaniu się poza nim. Jest cichy, dzięki czemu nawet wcześnie rano ani późnym wieczorem nie będzie nikomu przeszkadzać. Nie emituje spalin, sprawiając, że jest ekologicznym i tanim w eksploatacji środkiem transportu. Jest dynamiczny i świetnie się prowadzi, dzięki czemu każda przejażdżka to przyjemność i przygoda.

Specyfikacja

Silnik
Typ silnikaPMSM
Waga / Zewnętrzna średnica silnika7.0 kg / 180 mm
Szerokość silnika130 mm
Maksymalna efektywność95,60%
Chłodzenie silnikaPowietrzem
Elektryczne podzespoły
Litowo-jonowa bateria60 V 32 Ah
Żywotność baterii1000 cykli
WyświetlaczZintegrowany
Czas ładowania2,5 – 3,5 godziny / 10 A
Zintegrowane gniazdo USBUSB-2.1 A
PrędkościomierzCyfrowy prędkościomierz LCD
Oświetlenieprzednie i tylne światła LED, kierunkowskazy
Kontroler
Rodzaj kontroleraSquare Wave
Rozmiary (wys. / szer. / gł.)240mm / 110mm / 50mm
Maksymalna efektywność98,50%
TrybyECO / SPORT
Układ napędowy
Napięcie znamionowe60 V (DC)
Znamionowa / Maksymalna efektywność3.000 W / 6.000 W
Znamionowy / Maksymalna moment obrotowy10.2 Nm / 39.00 Nm
Moment obrotowy silnika35,40 Nm / 1.000 obr. / min.
Prędkość obrotowa silnika5.400 obr. / min.
Maksymalna efektywność97,80%
Motocykl
Rama6061 T4 & T6 aluminiowa, waga 7,8 kg
Długość / Szerokość / Wysokość1.870 mm / 780 mm / 1.040 mm
Wysokość siedzenia840 – 880 mm
Waga / Maksymalne obciążenie50 kg / 120 kg
Kąt nachylenia45°
Zasięgaż 100 km (przy średniej prędkości 20 km/h, w zależności od terenu oraz wybranego trybu)
Oponyobręcze 70 / 100 – 19″ / 19 x 1,4″ (przednie i tylne)
Hamulce4-tłokowy hydrauliczny, śred. tarcze 203 mm (przód i tył)
Maksymalna prędkość45 km/h
Minimalny prześwit270 mm
Rozstaw osi1.260 mm
Zestaw napędowy
Przełożenie01:07,60
Główny napędPas zębaty 8M CXA (Niemcy)
Dodatkowego napęduŁańcuch 420
Homologacja
PotwierdzonaTak
Prawo jazdyAM, B
Gwarancja
Gwarancja12 miesięcy – obejmuje silnik, kontroler oraz baterię
Rękojmia24 miesiące

Electric Power

Zapoznaj się z galerią i zobacz, jak dobrze Surron Light Bee L1e spisuje się w każdych warunkach

Skontaktuj się z nami

    Zostań naszym Dealerem.
    Napisz do nas.