Motorowery elektryczne Garelli
Motorowery Elektryczne Garelli, czyli Styl po Twojemu. Ruszaj w e-mocjonującą podróż!
Motorowery elektryczne Garelli. Dla wszystkich, którzy mieli motorower, kiedy byli młodzi i dla tych, którzy dopiero będą mieli przyjemność się nim poruszać!
Przygotujcie się na nostalgię – Ciclone jest śmielszy i bardziej zuchwały niż kiedykolwiek. I wraca z konkretną misją: cofnąć nas w czasie!
Sto lat po powstaniu, historyczna włoska marka motocyklowa powraca. Powraca z motocyklem underbone, jednym z najbardziej reprezentatywnych modeli legendarnych lat 70., które wyznaczały nowe kierunki. Nowy Garelli Ciclone zachowuje swój charakterystyczny design z niekonwencjonalną jednorurową ramą. Zmieniła się tylko jedna rzecz: Ciclone stał się przyjazny dla środowiska i zrównoważony dzięki całkowicie elektrycznemu silnikowi Bosch.
A dla Polaków staje się od teraz dostępny w sieci sprzedaży Electric Vehicles Poland, dzięki podpisanej umowie na wyłączną dystrybucję motorowerów Garelli w Polsce.
Znajdź najbliższego dealera Garelli
Motorowery elektryczne Garelli – Historia narodzin prawdziwej ikony stylu!
Trudno jest opisać historię tak znamienitej marki w krótkim wpisie na blogu. Podajmy więc najważniejsze fakty z historii Garelli.
1912 – 1914
Adalberto Garelli opatentował swój pierwszy dwusuwowy silnik z dwoma cylindrami, który znalazł się w prototypie motocykla 350 cm3.
1919
Po odniesionym sukcesie, 25 października 1919 roku powstała firma motocyklowa Garelli Motociclette. Pierwszym wyprodukowanym pojazdem był 350 cc w dwóch różnych wersjach: Normale da Turismo i Raid Nord-Sud
1946 – 1958
Przez te lata produkowano Mosquito, silnik pomocniczy do montażu na ramach rowerowych. To był natychmiastowy i bezprecedensowy sukces firmy.
1959 – 1973
Lata pięćdziesiąte były wspaniałymi latami dla Garelli Capri, jednego ze skuterów, który odegrał znaczącą rolę w spopularyzowaniu motocykli we Włoszech. Z kolei lata 70. to lata Garelli Gulp, motocykla przeznaczonego dla młodszej grupy docelowej.
1976
Garelli wprowadził na rynek swój Cyclone, zgodnie z ówczesnym trendem na motocykle z podwoziem.
2018
Rozpoczęła się nowa era. Dzięki spostrzeżeniom trzech włoskich przedsiębiorców, marka Garelli powróciła ze 100% elektrycznymi motocyklami i rowerami.
2022
Motorowery elektryczne w Polsce – Początek dystrybucji przez Electric Vehicles Poland!
Motorower elektryczny Garelli – więcej niż wyjątkowy styl!
Garelli to motorower cechujący się nie tylko wyjątkowym stylem, ale przede wszystkim najwyższą jakością wykonania i zastosowanych komponentów.
Garelli Ciclone to elektryczny motorower włoskiego producenta motocykli, który został wydany w ramach obchodów 100-lecia firmy. Jego pierwotny model wyprodukowano po raz pierwszy w 1976 roku.
Ciclone wyposażony jest w silnik elektryczny Bosch o mocy 2000 W, o momencie obrotowym 120 Nm i ograniczoną prędkością maksymalną 45 km / h, który zintegrowany jest z tylnym kołem. Motorower Garelli posiada wyjmowaną baterię litową o pojemności 40 Ah wyprodukowaną przez firmę Samsung dającą zasięg 120 km (w trybie ECO). Czas ładowania wynosi 3-4 godziny.
Motocykle elektryczne Garelli – modele i wersje
Ciclone jest dostępny w 5 wersjach: Scout, Dark, Metal, Passion i Sport. Różnice w każdym modelu są głównie związane z projektem i komponentami. Garelli Ciclone wyposażone jest w przednie i tylne hamulce tarczowe oraz pojedynczy amortyzator. Ciclone można dostosować do celów biznesowych, przykładowo mocując bagażnik pozwalający na pełnienie funkcji skutera dostawczego.
SILNIK PIASTY BOSCH
We współpracy z firmą Bosch Garelli opracowało silnik do widelca jednoramiennego: łatwy demontaż felgi w celu szybkiej wymiany opony jest jego szczególną cechą. Silnik Bosch rozwija moc szczytową 2kW, przy maksymalnym momencie obrotowym 120Nm. W połączeniu ze sterownikiem Bosch, osiągane są gwałtowne przyspieszenia (od 0 do 45 km/h w 7,0 sekund) i minimalna absorpcja energii.
STEROWNIK BOSCH
Sterownik Bosch dla Garelli Ciclone został zoptymalizowany przy udziale zespołu inżynierów. Skalibrowany został system MDC (Mapping Drive Control) z 3 różnymi mapowaniami, dopasowując w ten sposób idealne tryby jazdy dla wszystkich różnych wersji: Eco, Tour i Sport.
Garelli Ciclone jest również wyposażony w technologię KERS: za pośrednictwem jednostki sterującej silnik odzyskuje energię i oddaje ją do akumulatora podczas hamowania, zapewniając dynamiczne ładowanie, gdy motorower jest używany. Wszystko to sprawia, że jazda na Garelli Ciclone to przyjemne doświadczenie, z wyjątkowo płynną kontrolą jazdy podczas przyspieszania czy zwalniania, a także z ograniczonym zużyciem energii.
BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACJE I TECHNOLOGIE
Garelli Power Pack, który można łatwo wyjąć do ładowania w domu, ma pojemność 40 Ah, pomimo niewielkiej wagi 13 kg. Dzięki swojej niezawodności i jakości akumulatory litowe Samsung są dają zasięg ponad 100 km (w trybie ECO), i gwarantują co najmniej 800 cykli ładowania. Szybka ładowarka Garelli umożliwia pełne naładowanie w rekordowym czasie, w ciągu 4 godzin.
MOTOROWERY ELEKTRYCZNE – SZYBKOŚĆ ŁADOWANIA
Opcjonalna ładowarka akumulatorów Garelli Fast Charger pozwala uzyskać zasięg około 25 km w zaledwie 45 minut ładowania. Praktycznie jest to czas potrzebny na kawę lub krótki spacer po centrum miasta. Garelli Ciclone możesz ładować, gdy bateria znajduj się w pojeździe lub możesz ją wyjąć i wygodnie naładować w domu lub w biurze.
WYJĄTKOWE WRAŻENIA Z JAZDY
Dzięki wyjątkowej oprawie jazdy i niepowtarzalnemu stylowi, zabawa na Garelli Ciclone jest gwarantowana. W ruchu miejskim, podobnie jak na drogach wiejskich, Ciclone porusza się z niezrównaną zwinnością i łatwością. Jest to możliwe dzięki połączeniu rozwiązań technicznych i stylistycznych, które czynią z Ciclone pierwszy miejski retro kompaktowy motorower elektryczny. Dopiero podczas jazdy testowej można poczuć prawdziwą istotę Garelli Ciclone.
PRAWDZIWE PODWOZIE PRAWDZIWEGO MOTOCYKLA
Ciclone został zaprojektowany tak, aby przekazać wrażenia z jazdy prawdziwego motocykla. Do konstrukcji ramy w technologii pojedynczej belki zostało wybrane aluminium jako materiał lekki i wytrzymały, który jest w stanie zapewnić doskonałą sztywność i stabilność w każdych warunkach. Dzięki jednoramiennemu wahaczowi z centralnym amortyzatorem oraz odwróconemu widelcowi rodem z motocykla, nierówny teren, dziury, wyboje i bruk będą łatwe i wygodne w pokonywaniu oraz całkowicie bezpieczne.
WYSOKO WYDAJNE HAMOWANIE
Maksymalne bezpieczeństwo i modulację hamowania zapewniają przednie i tylne hydrauliczne hamulce tarczowe o średnicy 220 mm. Garelli Ciclone hamuje jak motocykl o wysokich osiągach, zapewniając dynamiczną i bezpieczną jazdę zarówno na drodze, jak i w terenie.
MAKSYMALNA MOBILNOŚĆ Z SZACUNKIEM DLA ŚRODOWISKA
Garelli Ciclone porusza się z łatwością, szanując środowisko, w całkowitej ciszy i bez zanieczyszczeń. Całkowicie elektryczny – ma zerową emisję spalin, dlatego jest idealnym środkiem transportu do stylowego poruszania się i robienia czegoś naprawdę pożytecznego dla środowiska. W rzeczywistości dzięki Garelli Ciclone można bez problemu uzyskać dostęp do obszarów zamkniętych naszych miast (zgodnie z przepisami miejskimi).
Motorowery elektryczne – zużycie energii i koszty eksploatacji
Poczuj wielką wygodę mobilności elektrycznej! Bardzo niskie zużycie energii i wyjątkowo niskie koszty eksploatacji sprawiają, że Garelli Ciclone jest najlepszym środkiem transportu miejskiego. Opłata za energię elektryczną w rzeczywistości jest nieskończenie niższa niż pełny bak benzyny, a koszty podatków i ubezpieczenia są zdecydowanie mniejsze.
Słowa nie oddadzą frajdy z jazdy Garelli. Dlatego koniecznie już dzisiaj umów się na jazdę testową u najbliższego autoryzowanego Dealera Garelli.
Jeśli masz pytania – zadzwoń
Z OSTATNIEJ CHWILI!
Electric Vehicles Poland wspólnie z partnerem leasingowym – PKO LEASING uruchomiło jedyny w Polsce program, w ramach którego skutecznie i bez dodatkowych formalności możesz skorzystać z dopłaty rządowej w programie „Mój Elektryk” w wysokości aż 4 000 zł brutto!
Z dopłat mogą skorzystać wszystkie firmy, w tym jednoosobowe działalności gospodarcze, rolnicy, spółdzielnie, fundacje, stowarzyszenia, jednostki sektora finansów publicznych i administracji samorządowej.
Dlaczego warto skorzystać ze specjalnego programu EVP – PKO Leasing?
- 0 zł opłaty wstępnej
- 36 miesięcy finansowania
- Skuteczne uzyskanie dopłaty 4 000 zł
- Niskie raty miesięczne
Więcej informacji o dopłatach 4 000 zł w ramach specjalnego programy Electric Vehicles Poland znajdziesz TUTAJ
lub uzyskasz je telefonicznie +48 123 000 362
Bądź na bieżąco z Garelli i innymi markami EVP