Różnice modelowe: SurRon Light Bee 2021 vs. 2022.

Nowy, lepszy, bardziej motocyklowy – SurRon Light Bee – model 2022.

Różnice między modelami SurRon Light Bee 2021 i SurRon Light Bee 2022.

Co zmieniło się w elektrycznym crossie SurRon w 2022 roku?

SurRon to marka jednośladów elektrycznych – motocykli i motorowerów pochodzących z Azji, które z powodzeniem udało nam się wprowadzić na polski rynek. Sukces tych elektrycznych pojazdów nad Wisłą stał się niezaprzeczalnym faktem, gdy nowego, szczęśliwego nabywcę znalazł tysięczny egzemplarz elektrycznego SurRona!

Wiadomo, że motocykle i motorowery elektryczne są alternatywą dla pojazdów spalinowych, która to alternatywa z roku na rok się umacnia. Nie każdy jednak wie, że elektryczny jednoślad daje całe dodatkowe spekturm możliwości jego wykorzystania, jakiego nigdy już nie będzie dane doświadczyć nam ze strony pojazdów spalinowych. Elektryczny motorower SurRon Light Bee L1e X z homologacją drogową (https://evpoland.pl/modele/surron-light-bee-l1e/) to idealne połączenie roweru z motocyklem elektrycznym. Jego niemal filigranowy wygląd, zeroemisyjność i niezwykle cichy napęd pozwalają wjechać nim tam, gdzie na piechotę jest za daleko, rowerem za stromo, a motocyklem niezgodnie z prawem… Wiedzą to zadowoleni użytkownicy tego i innych modeli, którzy prześcigają się w eksploracji praktycznie niedostępnych do tej pory terenów.Jednak aby produkt, jakim jest motorower czy motocykl elektryczny, był coraz atrakcyjniejszy dla klienta i aby mógł konkurować na każdym polu z tradycyjnie napędzanymi jednośladami, musi ewoluować. Tak też się dzieje w przypadku oferowanych przez nas pojazdów SurRon, a dokładniej modelu Light Bee L1E oraz X (https://evpoland.pl/modele/surron-light-bee-x/) na rok 2022. Przeszedł on znaczne zmiany w kierunku bardziej motocyklowym, coraz bardziej odchodząc od rowerowego looku.

 

Co zmieniło się w tych elektrycznych pojazdach na rok 2022?

 

Amortyzacja

 

 

Dotąd SurRon Light Bee był skrzyżowaniem roweru z motocyklem, istną hybrydą. Model 2022 idzie zdecydowanie bliżej w stronę motocykli, powoli upodabniając się do cięższych maszyn – także zawieszeniem. Filigranowe, delikatne zawieszenie DNM i RST modelu 2021 odchodzi w zapomnienie. SurRon nawiązał współpracę z firmą KKE, której produkt jest bardziej dostosowany do większej masy pojazdu, golenie amortyzatorów mają większą średnicę, a zatem i sztywność.

 

Większa bateria

 

Choć to nadal ten sam model akumulatora firmy Panasonic, co do pracy którego nie było nigdy żadnych zastrzeżeń, to jednak wiadomo – im większa pojemność, tym większy zasięg, a to zawsze jest mile widziane!

 

Dlatego też pojemność baterii elektrycznego crossa SurRona Light Bee L1E oraz X została zwiększona o 2 Ah do 34 Ah, co w pozytywnym stopniu przekłada się na zasięg pojazdu.

 

Mocniejsze hamulce

 

 

Zaciski hamulcowe nowego rocznika także zostały przekonstruowane – odchodząc od rowerowej schedy, a kierując się w stronę motocyklową. Większe, potężniejsze zaciski czterotłoczkowe – po jednym na każdą tarczę hamulcową koła – sprawiają, że siła hamowania SurRon Light Bee jest odczuwalnie mocniejsza. Hamulce też mają wyczuwalnie lepszą modulację, a większa powierzchnia zacisków pozwala na sprawniejsze odprowadzenie ciepła, co pozytywnie wpływa na skuteczność całego układu.

 

Cena

 

Aby, w obliczu kryzysu i wszechpanującej drożyzny, zachować dla klienta jak najlepszą cenę za swój ulepszony produkt, SurRon – producent tych elektrycznych jednośladów – musiał podjąć pewne kroki. Aby zrobić to najłagodniej – maksymalnie ulepszyć produkt, nie windując przy tym wysoko ceny – podjęto decyzję o zmniejszeniu ogromnego dotychczas wachlarza kolorystycznego pojazdów. Teraz, zamiast dostępnych w 2021 roku aż siedmiu malowań, dostępne są trzy – czarny, niebieski oraz srebrny. W zamian dodano na nich nową, agresywną, sportową okleinę. Mniejsza różnorodność pojazdów to ich łatwiejsza, a co za tym idzie tańsza produkcja i logistyka, która w żadnym stopniu nie wpływa na zmniejszenie jakości finalnego produktu. Dzięki takiemu podejściu nowy model kosztuje jedynie 2000 więcej od rocznika 2021, czyli dokładnie 25 900 zł dla Light Bee L1E X oraz 24 900 zł dla Light Bee X.

 

Może być taniej!

 

Dla każdego, kto chciałby wydać mniej na swój wymarzony pojazd elektryczny opracowaliśmy i uruchomiliśmy specjalny program finansowania zakupu motocykli, motorowerów i skuterów elektrycznych, w ramach którego w prosty sposób można skorzystać z rządowej dopłaty w wysokości do 4 000 zł. Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie w osobnym artykule – https://evpoland.pl/2022/04/11/skorzystaj-z-doplaty-do-zakupu-motocykli-motorowerow-i-skuterow-elektrycznych-az-4-000-zl-oszczednosci/

Dla osób prywatnych mamy również ofertę atrakcyjnych rat, dzięki którym SurRon’a można mieć już od 516.97 zł brutto miesięcznie. Więcej informacji : https://evpoland.pl/2022/08/31/nowa-oferta-electric-vehicles-poland-u-nas-kupisz-motorower-elektryczny-lub-motocykl-elektryczny-w-niskich-ratach-on-line/

 

Pszczoła wagi średniej…

 

Model SurRon Light Bee jest dla ciebie za mały? Może za słaby? A może mimo wszystko za mało motocyklowy? Musisz wiedzieć, że w naszej ofercie znajduje się prawdziwa petarda, motocykl elektryczny Storm Bee (https://evpoland.pl/modele/surron-storm-bee/), który powala mocą, jakością elementów go tworzących, ale przede wszystkim dzielnością terenową na poziomie topowych crossówek. A to jeszcze nie wszystko! Bo dla niezdecydowanych na przełomie roku, szykujemy nowość – model, który swoimi właściwościami plasuje się dokładnie między SurRon Light a Storm Bee. Jeszcze nie ujawniamy żadnych oficjalnych informacji, ale w kuluarach aż huczy od plotek. Jaki będzie nowy model? Niebawem pokażemy go w pełnej okazałości!

 

Przyszły sezon zapowiada się naprawdę ciekawie!

Skontaktuj się z nami

    Zostań naszym Dealerem.
    Napisz do nas.