Historia marki

ZHIDOU Electric Vehicle Co., Ltd. (ZHIDOU) jest wspólnym przedsięwzięciem Geely Holding Group, XDY Machinery and Electronics Group oraz GSR Ventures. Na dzień dzisiejszy dysponuje kapitałem 1.1 miliarda RMB (około 594 mld zł), zatrudnia ponad 2 600 pracowników, posiada 176 zarejestrowanych patentów krajowych, 5 opatentowanych wynalazków oraz 10 rodzajów autorskiego oprogramowania

594

mld zł

2600

pracowników

176

zarejestrowanych
patentów

5

opatentowanych
wynalazków

ZHIDOU wprowadziło koncepcję mikromobilności (micro-traveling) do przemysłu samochodowego, a jego flagowy projekt - przyjazne środowisku samochody elektryczne ZD jawią się jako nowa siła na rynku samochodów zasilanych energią elektryczną.

ZHIDOU podąża za dynamicznie zmieniającymi się trendami w podróżowaniu. Systematycznie wdraża ideę mikromobilności starając się odpowiadać na wyzwania w ruchu miejskim.

cars

Kierunki rozwoju

ZHIDOU zamierza zostać światowym liderem promowania innowacji komunikacyjnej połączonej z komercyjną wartością ekologicznego podróżowania.

ZHIDOU realizuje misję tworzenia elektrycznych samochodów, którymi wjedziemy w nową erę transportu. Współpracuje z wieloma podmiotami w zakresie finansów, technologii, IT, by tworzyć i udoskonalać wzajemnie uzupełniającą się ekoplatformę mikro-podróżowania, która połączy ludzi, samochody, drogi i podróże. Idea ta reformuje i zrewolucjonizuje przyszłość transportu miejskiego.

ZHIDOU promuje nowy sposób podróżowania. Dzięki harmonijnej integracji zasobów inwestorów ZHIDOU stworzyło „miejską ekosferę mikro-podróżowania”. Zakres działań obejmuje badania, rozwój, produkcję, sprzedaż oraz obsługę samochodów elektrycznych.

ZHIDOU stworzyło globalny innowacyjny system organizacji i nowoczesny model produkcji na skalę światową. Samochody są małe, lekkie, inteligentne, ekologiczne i ekonomiczne. ZHIDOU zmienia spojrzenie na transport miejski i promujeme eko-zmiany w transporcie.

car interior

ZHIDOU dzisiaj

Jest nową siłą w obszarze pojazdów zasilanych prądem. Wyruszyło w drogę eko-transportu dla ochrony środowiska i komfortu użytkownika. Konsekwentnie i odpowiedzialnie rozwija mikromobilność.

Samochody marki urzekają nowoczesnym wyglądem, wygodą użytkowania, wysoką jakością wykonania oraz niską ceną i są przyjazne środowisku.

Do lipca 2017 roku spółka sprzedała ponad 72 000 samochodów, co stanowiło 6% udziału w rodzimym rynku pojazdów ekologicznych i 15% udziału w rynku samochodów elektrycznych.

W podsumowaniu sprzedaży za rok 2017, model D2S uplasował się na piątym miejscu listy najpopularniejszych samochodów elektrycznych na świecie.

Marka obecna jest już w kilku europejskich krajach, m.in. we Włoszech, Niemczech, Austrii czy na Słowacji.

W 2016 roku spółka otrzymała drugą nagrodę National Technology Invention Award.

zd salon

ZHIDOU w Polsce

Importerem oraz siecią sprzedaży jest utworzona przez Holding 1 do rozwoju sprzedaży samochodów z napędem elektrycznym spółka Electric Vehicles Poland (EVP).

ZD jest dostępne w Polsce od listopada 2018 roku. Sieć salonów sprzedaży w największych polskich miastach zostanie uruchomiona w 1 kwartale 2019 roku.

To pierwsza marka w pełni poświęcona mikrosamochodom oraz oficjalny początek kategorii "mikromobilność" w naszym kraju.